piątek, 9 marca 2012

Case study: Microsoft Dynamics AX w sieci sklepów Mix Electronics

Mix Electronics to jedna z największych polskich sieci handlowych oferujących sprzęt RTV, AGD i GSM. Firma posiada kilkaset sklepów firmowych i dysponuje scentralizowaną logistyką. Mix Electronics prowadzi sprzedaż w trzech kanałach: detalicznym, hurtowym i internetowym.

Ponieważ branża elektroniki i sprzętu AGD, GSM jest bardzo konkurencyjna Mix Electronics musi stale rywalizować z takimi sieciówkami jak EURO RTV AGD, Saturn, Media Markt. Duża rywalizacja, szeroki zakres produktów i różne kanały sprzedaży powodują, że jedynie wsparcie zaawansowanych systemów ERP do zarządzania całością, analizowania popytu, podaży oraz konkurencji daje możliwość wybicia się przed szereg konkurencji i przejęcia znacznej części rynku.

Z tą myślą Mix Electronics postawiło na System ERP Microsoft Dynamics AX i zdecydowało się na jego wdrożenie. Firma ta potrzebuje kompleksowego narzędzia, które będzie wspierało kluczowe procesy działalności sieci w obszarach takich jak finanse, środki trwałe, zakupy, magazynowanie, zapasy i sprzedaż we wszystkich kanałach.

Tutaj dowiecie się szczegółów wdrożenia systemu Microsoft Dynamics AX do Mix Electronics i korzyści jakie to wdrożenie przyniosło. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz