czwartek, 20 marca 2014

Badania IDC Manufacturing Insight i raport Epicor: możliwość ERP a świadomość firm


Najnowsze wyniki badań IDC Manufacturing Insights, dotyczących tego, co hamuje producentów nowych technologii przed wykorzystywaniem nowych systemów planowania zasobami przedsiębiorstwa donoszą, że głównym powodem jest brak integracji back office z front office. Co jeszcze można dowiedzieć się z raportu przeprowadzonego przez Epicor Software?



 Wyniki badań sugerują także, że większość producentów nie zdaje sobie sprawy z możliwości i potencjału, jaki niesie za sobą ERP. Tymczasem kluczową przeszkodą, która uniemożliwia podniesienie poziomu satysfakcji klientów stanowi brak integracji pomiędzy back office z front office. Aż 45 proc. ankietowanych wskazało tę barierę. Brak szybkiej adaptacji procesów biznesowych to jeden z głównych czynników w budowaniu zadowolenia klienta. Nie bez znaczenia jest także brak dostępu do danych, które również decydują o nieefektywnie działającym systemie IT w firmie.

Raport niesie także dobre prognozy. Aż 39,9 proc. firm zdeklarowało, że w najbliższej przyszłości inwestycja w rozwiązania pozwalające na szybszą obsługę klienta to priorytetowe zadanie. Cieszą także dane, które wskazują, że badani zdają sobie sprawę, że na decyzje zakupowe klientów wpływa to w jaki sposób usługi o wartości dodanej są dostarczane do nich.

Firmy planują także znaleźć dla siebie elastyczny system ERP, który pozwoli im zwiększyć poziom satysfakcji klientów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz