wtorek, 17 marca 2015

Oprogramowania biznesowe Microsoft po liftingu

Systemy wspierające procesy biznesowe, zarządzanie i podejmowanie kluczowych decyzji w przedsiębiorstwach zyskały nowe funkcjonalności i moduły. Microsoft stawia na większą mobilność i dostępność aplikacji na platformach chmurowych. Co nowego pojawiło się w systemach ERP i CRM?

Zarządzanie w dużych i małych firmach

Microsoft Dynamics NAV 2015 to podstawowy system klasy ERP oferowany przez koncern Microsoft. Jego interfejs został w nowej wersji dopasowany do urządzeń mobilnych i jest łatwy do spersonalizowania tak, by odpowiadał wymaganiom użytkownika.

Oprogramowanie jest w pełni zintegrowane z produktami pakietu Microsoft Office 365. Microsoft Dynamics NAV posiada także funkcję zautomatyzowanego raportowania, przez co tworzenie sprawozdań i przetwarzanie danych jest jeszcze łatwiejsze.

Microsoft Dynamics AX, system przeznaczony dla większych organizacji, zyskał dwa nowe moduły. To zarządzanie magazynem i transportem, które pozwala zoptymalizować łańcuch dostaw i procesy zamówień, a także szybciej reagować na problemy logistyczne.

Oprogramowania zostały zintegrowane z systemami operacyjnymi iPhonów oraz tabletów, a więc można z niego korzystać poprzez Windows 8.1 lub Androida. Oprogramowanie Dynamics AX 2015 oraz NAV 2015 posiadają także nowe scenariusze biznesowe. Oprogramowania są dostępne poprzez platformę chmurową Microsoft Azure wraz z usługą Lifecycle Services, która usprawnia zarządzanie cyklem życia produktu. Jest to usprawnienie wdrażania oprogramowania w firmie.

Efektywna sprzedaż i skuteczny marketing

Oprogramowanie do zarządzania zasobami, czyli Microsoft Dynamics CRM 2015 zyskało nowe funkcjonalności w dziedzinie sprzedaży. Użytkownicy mają m.in. dostęp do wizualizacji hierarchii produktów oraz rozszerzonych katalogów towaru. Nowością jest wprowadzenie panelu współpracy pracowników zajmujących się sprzedażą i marketingiem. Dzięki modułowi Sales Collaboration Panel działy w firmie mogą łatwiej i szybciej się komunikować, by ustalać kalendarze marketingowe, strategie sprzedażowe, targetowanie. Podobnie i inne jednostki administracyjne, takie jak dział obsługi klienta czy wsparcia mogą sprawniej zarządzać danymi i wymieniać się informacjami, co ułatwia podejmowanie decyzji biznesowych.

Zwiększono także zakres bezpieczeństwa i dostępu do danych, jednocześnie synchronizując system CRM z programem pocztowym. Ciekawą funkcjonalnością Microsoft Dynamics CRM jest dostęp w czasie rzeczywistym do informacji z portali społecznościowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz