piątek, 7 listopada 2014

Microsoft Dynamics CRM zwiększa produktywność sprzedaży

Nowe rozwiązanie Sales Productivity, wprowadzone przez Microsoft Corporation, to połączenie dwóch systemów: Microsoft Dynamics CRM Online z Office 365 oraz Power BI.

Dla organizacji, które zajmują się sprzedażą, produktywność stanowi szczególnie istotną wartość, ponieważ szybka i właściwa reakcja na potrzeby klienta jest na wagę złota. Połączenie systemów do zarządzania relacjami z klientem oraz Microsoft Dynamics CRM Online to innowacyjne rozwiązanie, które nie tylko usprawni pracę w całym przedsiębiorstwie, ale także ulepszy komunikację z partnerami biznesowymi firmy oraz jej klientami. Według Boba Stutz’a, zajmującego stanowisko corporate vice president w Microsoft Dynamics CRM, integracja narzędzi zwiększających wydajność z aplikacjami biznesowymi, jest podstawą strategii Microsoft.
Stworzyliśmy nasze produkty w taki sposób, aby płynnie współdziałały ze sobą od samego początku, a nowa oferta sprawia, że nasi klienci mogą obecnie jeszcze łatwiej czerpać korzyści z tego połączenia, mówi Stutz. 
Dodaje on jeszcze, iż połączenie nowego rozwiązanie Microsoft’u oraz Power BI jest gwarancją sukcesu.

Na rynku już teraz istnieją firmy, które zdecydowały się na wprowadzenie Sales Productivity od Microsoft. Wśród nich wymienić można przede wszystkim Grand Thornton LLP, która jest w tej chwili wiodącą na świecie organizacją audytorsko-doradczą. Przedsiębiorstwo to postanowił wyjść o krok naprzód w stosunku do konkurencji, oferując swoim klientom spersonalizowane usługi oraz bliższe relacje. Zastosowanie tej innowacyjnej metody okazało się strzałem w dziesiątkę: Grand Thornton odnotowało aż 700% wzrostu liczby kontaktów w porównaniu z oprogramowaniem, którego firma używała poprzednio. Szansy sprzedażowe wzrosły natomiast o 450%.

Nowy system Microsoft pozwala zespołom sprzedażowym łatwiej rozpoznawać trendy, wpływające na zachowania klientów, a co za tym idzie – skuteczniej dopasować do nich swoje działania. Efektywność rzeczywiście podniosła się, ponieważ w Grand Thornton odnotowano wzrost ilości zawieranych umów handlowych o 39%. Ich średnia wartość zwiększyła się natomiast o 36%.

Organizacją, która także aktywnie używa nowego Sales Productivity, jest Metro Bank. Przedstawiciele tej firmy zdecydowali się na korzystanie z systemów Microsoft Dynamics CRM, Office 365, Yammer oraz Power BI. Umożliwili oni w ten sposób swoim pracownikom nawiązywanie bardziej spersonalizowanych relacji z klientami oraz działanie w bardziej elastyczny sposób.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz